Aura

Kundecenterchef, AURA A/S

Du vil, på baggrund af din kommercielle og ledelsesmæssige erfaring, få mulighed for at indtage en nøglerolle ved at lede og udvikle et velfungerende kundecenter i en retning, der bevirker at fremtidens digitale og strukturelle ændringer vil forbedre kundeoplevelsen yderligere.

betterpeople A/S søger på vegne af Fiberafdelingen hos AURA A/S i Odder en Kundecenterchef.  

Fokus på salg, den gode kundeoplevelse og digitalisering 

AURA har et strategisk mål om at digitalisere forretningsprocesser og tilbyde de bedste digitale muligheder for kunderne. I din stilling som kundecenterchef får du en central rolle i den digitale transformation. Derfor skal du kunne veksle imellem at lede den daglig drift i afdelingen med fokus på salg og den gode kundeoplevelse, samtidig med at du er med til at drive den digitale udvikling. 

AURA Fiber udbyder fiberbredbånd samt TV-pakker gennem to brands, Waoo og FiberXL. Waoo er på 12. år i træk blevet kåret til Danmarks bedste internetselskab, med de mest tilfredse og loyale internetkunder. 

For egne brands har kundecenteret ansvaret for Kundeservice, telefonisk salg til private- og mindre erhvervskunder, afregning samt teknisk support – og består af i alt 24 medarbejdere. 

Proaktiv kundecenterchef  

I rollen som kundecenterchef vil du stå i spidsen for telefonisk salg samt at den gode kundeoplevelse kontinuerligt forbedres og derigennem sikre, at den seneste nye teknologi bliver anvendt.  

Kundecenterchefen bliver en del af chefgruppen i fiber, som består af en direktør, fire afdelingschefer og en business controller. 

Din profil 

Du har erfaring fra en lignende stilling, måske fra en anden branche, samt gerne erfaring med salg, digitalisering og har gerne en teknisk forståelse.  

Du er teamspiller, der forstår vigtigheden i at udvikle dine medarbejdere, og at disse trives, hvorfor det er et krav, at du har solid erfaring med ledelse af medarbejdere. 

Som person er du ikke bange for forandringer, og du i stand til at skabe struktur og holde fokus uden at tabe overblikket. Du er i stand til at håndtere mange opgaver samtidigt uden at tabe fremdrift. Du trives i en omskiftelig hverdag og arbejder målrettet mod at nå dine resultater. Du er stærk i relationen til andre mennesker og møder relationer i øjenhøjde. 

Den ideelle kandidat har en kommerciel uddannelse med teknisk forståelse.  

Om kulturen 

Du bliver en del af en stærk virksomhedskultur med engagerede kollegaer, hvor det at skabe unikke kundeoplevelser er i fokus, og noget man er stolte af. 

Du vil opleve en alsidig hverdag i et godt team med en flad organisation, der bevirker at du er tæt på beslutningerne, og herved får mulighed for at præge udviklingen.  

Rekrutteringen varetages af betterpeople A/S  

Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Sine Fæste på e-mail sfm@betterpeople.dk Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. Med henvisning til persondatareglerne modtages ansøgninger KUN via link på hjemmesiden. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte os.    

OBS: Vores annonce bliver automatisk og løbende fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er besat. En fornyelse af et stillingsopslag er ikke et udtryk for genopslag, selvom det kan fremstå sådan.    

(C) betterpeople A/S 

 

Spørgsmål til jobbet?

Tag endelig kontakt til en af vores konsulenter.

Sine Fæste

Sine Fæste

HR- & Kundekonsulent

Du behøver ikke lede - lad os gøre det hele lidt nemmere og opret dig i vores CV-bank

Aktuelle stillinger

Se vores aktuelle stillinger her. Vi har aktuelle stillinger indenfor forskellige brancher og på flere organisatoriske niveauer.

Rul til toppen