Letusprint Blikfang

Regnskabschef søges til Let Us Print og Harboe Skilte

Har du interesse for regnskab, en solid forretningsforståelse og flair for optimering samt effektivisering? Ønsker du at have en god blanding af drifts-, ledelses- og udviklingsopgaver i et dynamisk vækstmiljø? Så er du muligvis den regnskabschef, vi søger til Let Us Print og Harboe Skilte.

betterpeople søger på vegne af Let Us Print og Harboe Skilte en regnskabschef.

Let Us Print er en grafisk salgsvirksomhed beliggende i Aabyhøj ved Aarhus. Let Us Print er et søsterselskab til Harboe Skilte, der har mere end 25 års erfaring inden for salg af grafiske totalløsninger. Let Us Print sælger eksponeringsløsninger, reklameartikler, tryksager, messeudstyr og lignende. Virksomhederne samarbejder globalt med en lang række kvalitetsbevidste producenter for at sikre, at kunderne får et alsidigt sortiment, en høj leveringssikkerhed og konkurrencedygtige priser.

Du bliver ansat i Let Us Print, men du kommer til at varetage samme opgaveportefølje for Harboe Skilte, hvorfor du kommer til at arbejde på tværs af de to virksomheder. Du vil derfor få en grundig oplæring og indkøring i begge virksomheder. Let Us Print og Harboe Skilte deler virksomhedsadresse og kontor.

Regnskab, optimering og struktur
Som regnskabschef for virksomhederne skal du være med til at sikre høj kvalitet og videreudvikle regnskabsrapporteringen. Du kommer til at varetage traditionelle regnskabsopgaver som blandt andet bogføring, debitor- og kreditorstyring, lønadministration, udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber samt digitalisere rapporteringsprocesser. Derudover vil du også komme til at stå for indberetningen og afregningen af moms- og afgiftsopgørelser, udarbejde budgetter samt estimater og sikre løbende optimering af processer og værktøjer.

Kontakt til bank, revisorer og myndigheder er ligeledes en del af opgaveporteføljen, og du vil få ansvar for virksomhedernes formaliteter samt erklæringer og stå for likviditetsstyringen. Dertil vil der være administrative opgaver relateret til virksomhedernes drift og dybdegående analysearbejde i forhold til optimering og effektivisering, hvorfor du også vil komme til at agere sparringspartner for virksomhedernes direktører. På sigt kan det blive din opgave at opbygge et finansteam.

Ansvarsfuld og selvstændig regnskabsprofil
Du er uddannet inden for økonomi- og regnskabsdisciplinen, eksempelvis som cand.merc.aud. Du har minimum tre års erfaring og har arbejdet med en bred vifte af økonomi- og regnskabsopgaver.

For at opnå succes i jobbet er det essentielt, at du formår at være forudseende og arbejder selvstændigt, men også værdsætter sparring med kolleger på tværs. Det er ligeledes essentielt, at du evner at planlægge din tid og forstår vigtigheden af at overholde deadlines. Dertil har du god gennemslagskraft, et nysgerrigt sind og en lyst til at bidrage med ideer og input.

Vi forestiller os, at du er den fødte relations-opbygger, der går til dit arbejde med stor omhyggelighed og formår at holde fokus på flere prioriteter ad gangen. Du er ansvarsbevidst, fleksibel og proaktiv, og så arbejder du struktureret og analytisk. Du forstår dig på digitaliseringsprocesser og kan agere bindeled mellem udviklere og regnskabssystemer. Du behersker både dansk og engelsk.

Uformelt og resultatorienteret arbejdsmiljø
I denne rolle får du frihed til selvstændigt at løse dine opgaver. Du får en bred opgaveportefølje, og du kommer med på en spændende vækstrejse, hvor planen er, at der i løbet af år 2022 skal etableres datterselskaber for Let Us Print på flere udenlandske markeder. Der vil være rig mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og din hverdag, ligesom der er gode udviklingsmuligheder. Du bliver en del af et stærkt team, der kendetegnes af høj faglighed, en uformel tone og god stemning, hvor man kommer hinanden ved.

Du vil opleve et resultatorienteret miljø, hvor kollegaer hjælper og respekterer hinanden. Der er korte beslutningsveje og en ambitiøs tilgang til arbejdet. Harboe Skilte beskæftiger fem medarbejdere, mens Let Us Print beskæftiger fire. Du får favorable vilkår såsom frokostordning, sundhedsforsikring og pensionsordning. Der stilles computer og mobiltelefon til din rådighed, og løn aftales efter kvalifikationer.

Rekrutteringen varetages af betterpeople A/S
Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller Cecillie Lyngstrand på e-mail cml@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. Med henvisning til persondatareglerne modtages ansøgninger kun via link på hjemmesiden. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte os.

OBS: Vores annonce bliver automatisk og løbende fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er besat. En fornyelse af et stillingsopslag er ikke et udtryk for genopslag, selvom det kan fremstå sådan.

(C) betterpeople A/S

Spørgsmål til jobbet?

Tag endelig kontakt til en af vores konsulenter.

Claus Bak

Claus Bak

CEO & Partner

Du behøver ikke lede - lad os gøre det hele lidt nemmere og opret dig i vores CV-bank

Vil du vide mere?

Tag endelig kontakt til os hvis du har spørgsmål
Tag endelig kontakt til os hvis du har spørgsmål
Rul til toppen